Marketing - sotuvchi va haridor o'rtasidagi tovar, mahsulot yoki xizmatlar almashinuvi natijasida kompaniyaning qiymati oshish jarayoniga aytiladi.
Marketingning maqsadi - yangi mijozlarni mahsulot, tovar yoki xizmat uchun jalb qilish, ularga yuqori iste'mol sifatini taklif qilib, eski mijozlarni saqlab qolgan holda, ularning tinimsiz o'zgarib turuvchi ehtiyojlarini qondirishdan iborat.
Imtixon bloki: Matematika, Chet tili
Ta'lim tili: O'zbek tili, Rus tili.
Kunduzgi ta’lim shakli: 23 100.000 so‘m.
Kunduzgi ta’lim shakli davomiyligi: 4 yil.
Sirtqi ta'lim shakli: 14 300.000 so'm
Sirtqi ta'lim shakli davomiyligi: 5 yil
Kechki ta’lim shakli: 16 300.000 so‘m.
Kechki ta’lim shakli davomiyligi: 4 yil.
Ma'lumot mavjud emas
Ma'lumot mavjud emas
Sirtqi | 14,300,000 so'm / yillik |
Kechki | 16,300,000 so'm / yillik |
Kunduzgi | 23,100,000 so'm / yillik |