Marketing (inglizcha: market — „bozor“, „bozordagi harakat“, „faoliyat“) — korxonaning tovarlar ishlab chiqarish va sotishini tashkil etish hamda boshqarish shakli. „marketing“ atamasi isteʼmolga 19-asrning 60-yillarida Makkovern tomonidan kiritilgan. Marketing nazariy konsepsiya va tijorat faoliyatining oʻziga xos hodisasi tarzida 20-asr boshlarida AQShda ilk bor qoʻllanildi. Ishlab chiqarish va kapitalning yuksak darajada toʻplanishi, iqtisodiyot tarmoqlarida monopoliyalar hukmronligining, xalqaro bozorda keskin raqobatning vujudga kelishi mahsulot sotish muammosini obyektiv tarzda birinchi oʻringa chiqardi.
Kunduzgi ta’lim shakli 13 306 500 so’m
Kunduzgi ta’lim davomiyligi – 4 yil .
Sirtqi ta’lim shakli 13 306 500 so’m
Sirtqi ta’lim davomiyligi – 5 yil .
Ma'lumot mavjud emas
Ma'lumot mavjud emas
Kunduzgi | 13,306,500 so'm / yillik |
Sirtqi | 13,306,500 so'm / yillik |