Ijtimoiy media marketingi mahsulot yoki xizmatni ilgari surish uchun ijtimoiy media platformalari va veb-saytlaridan foydalanishdir . Elektron pochta marketingi va raqamli marketing atamalari hali ham akademik doiralarda hukmronlik qilsa-da, ijtimoiy media marketingi amaliyotchilar va tadqiqotchilar orasida tobora ommalashib bormoqda. Aksariyat ijtimoiy media platformalarida o'rnatilgan ma'lumotlar tahlili vositalari mavjud bo'lib, ular kompaniyalarga reklama kampaniyalarining rivojlanishi, muvaffaqiyati va ishtirokini kuzatish imkonini beradi.
Reklama — tovarlarning sifati, ularni sotib olishdan koʻriladigan naf haqidagi axborot; bevosita yoki bilvosita foyda olish maqsadida yuridik va jismoniy shaxslar yoki mahsulot toʻgʻrisida tarqatiladigan maxsus axborot. Reklama marketingnnng tarkibiy qismi hisoblanib, talab va isteʼmolchilar didining shakllanishiga taʼsir koʻrsatadi.
Ma'lumot mavjud emas
Ma'lumot mavjud emas
Kunduzgi | 7,400,000 so'm / yillik |
Sirtqi | 8,623,000 so'm / yillik |