Ortga
Daraja
Bakalavr
Qabul muddati
02 January 2025 – 20 August 2025
Ta'lim tili
O'zbek tili

Yo'nalish haqida

Marketing - bu mahsulot yoki xizmatni to‘g‘ri auditoriyaga yetkazishda muhim rol o‘ynaydi.

Marketing yo‘nalishida ta’lim olayotgan talabalar turli xil bozor tadqiqotlari, strategik rejalashtirish va reklama kompaniyalari orqali mahsulot va xizmatlarni samarali tarzda targ‘ib qilish bo‘yicha bilimlarni egallaydilar.

Karyera imkoniyatlari:

❖     Reklama agentliklari

❖     Raqamli marketing kompaniyalari

❖     Chakana savdo kompaniyalari

❖     Xalqaro savdo kompaniyalari

❖     Ijtimoiy media marketing kompaniyalari

❖  Marketing tadqiqot kompaniyalari


Kunduzgi: 4yil

Sirtqi: 5yil


UDEA ichki imtihoni:

  • Matimatika – 2,7 ball (20 ta savol)
  • Mantiqiy savol – 2,2 ball (10 ta savol)
  • Ingliz tili – 1,2 ball (20 ta savol)

O'tish bali kamida 40 ball


Imtihonsiz kirish uchun:

  • IELTS sertifikati 5,0 va undan yuqori ball bo‘lsa va B2 CEFR sertifikatiga ega abituriyentlar Ingliz tili testidan ozod etiladi. 
  • So‘nggi 2 yildagi bitiruvchi (attestat yoki diplomidagi) baholari orqali (4.5+)
  • DTM balli orqali (70+) (iqtisodiyot sohasidagi)

Talablar

Kirish imtihonlari uchun berilgan fanlardan imtihon topshirib o'tish ballarini to'plash

Qabul kvotasi

Ma'lumot mavjud emas

O'qish davomiyligi

Ma'lumot mavjud emas

Ta'lim tili va kontrakt narxlari

Ta'lim tili:
O'zbek tili
Kontrakt narxlari:
Sirtqi 17,800,000 so'm / yillik
Kunduzgi 22,200,000 so'm / yillik